Vuokraa Åsvalla

Åsvalla, idylli keskellä Lohjan omenakaupunkia

Åsvalla on 1911 hirsistä rakennettu seurantalo, joka sijaitsee Lohjan keskustassa suurella tonttilla maalaismaisemaa muistuttavassa ympäristössä. Talo sijaitsee noin 60 km/40 min Helsingistä.

Talo on saneerattu kuluneen vuosikymmenen aikana ja keittiö koneineen ja laitteistoineen uusittu täysin nykyajan vaatimuksia vastaavaksi.

Åsvalla vuokrataan yksityisille, yrityksille ja yhteisöille juhla-, hää-, kokous-, näyttely-, ym. käyttöön.

Juhlasaliin mahtuu kattauksesta riippuen 100-120 henkilöä ruokailemaan pöytien ääreen, tuoleja on 150 henkilölle.

Åsvallassa on suuri moderni koneistettu keittiö sadan hengen astiastoineen (lautaset, lasit, kahvikupit ja aterimet ). Juhlasalin yhteydessä on näyttämö / esiintymislava.

Siivous sisältyy vuokraan seuraavin poikkeuksin: Vuokraaja poistaa puut, kukat, koristeet ja muun rekvisiitan omalla kustannuksellaan sekä huolehtii siitä, että kaikki astiat ja aterimet ovat puhtaat ja oikeissa kaapeissaan (käytössä astianpesukone). Mikäli ehtoa ei noudateta, peritään erillinen maksu.

Tiloja ei vuokrata nuoriso- (alle 25 v), ylioppilas-, uudenvuoden- eikä juhannusjuhliin.Vuokraajan on esitettävä viranomaisen antama henkilöllisyystodistus vuokraussopimuksen allekirjoituksen yhteydessä., Vuokralainen vastaa itse mahdollisesti tarvittavista viranomaisluvista.

Tupakointi on kielletty kaikissa tiloissa koko talossa ! Talo on suojelukohde.

Haluatko vuokrata Åsvallan ? - varaa aikaa vahtimestarin kautta !

Tilavuokrat: Tulevat pian

ÅSVALLAn vuokrausta hoitaa:
Eija Karell puh. 019-324019 (varmimmin arkisin klo. 17-19)

Käyntiosoite:
Åsvalla, Nummentie 39